Julgran!



Idag åkte jag hem till mor och far för att hämta vår gamla plastgran som barrar mer än en riktig, men när jag väl fixat till den så fattas toppen på den och mamma visste inte vart den va så då gav hon mig en tidig julklapp, en egen platsgran till mig!! Så fin blev den!


Sen har jag efter typ två månaders letande äntligen hittat mig en inneboende, en kille som heter Erik, väldigt trevlig! Han flyttar in i Januari.

Idag har jag bara städat och klätt julgran, ska ta och laga mig lite mat med, hört att de ska vara bra. hehe.

Sen ska jag vara chaufför inatt också.
Har fått jobb med januari-feb på Södra, hur skönt som helst!

Ja det var väl allt jag orkade uppdatera om just nu, får se om de blir nått imorgon också, tänkte visa lite bilder av mitt nya projekt, men de får ni se en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Vad fin den blev! Din första egna julgran!

Kram

2010-12-12 @ 20:28:14
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0