Gissa vem som kommer imorgon!

Stina kommer imorgon!!! Skit kul! hon stannar till fredag så imorgon ska vi laga god mat och bara ha en tjejkväll.

Så idag så slutade vi vid lunch och efter en liten vilostund så började jag städa. Nu har jag bara dammsugning och golvtorkning kvar. Men det tar jag lite senare.

För snart kommer Emma N och då ska vi göra en liiiten kladdkaka! Mums!!!!


Vill alla vara snälla och hålla tummarna inför den 1 mars? Då får jag nämligen reda på vart jag ska göra LIA (lärande i arbete) ( ungefär samma som praktik)...

Men nu ska jag sätta igång ugnen så det blir nån go kladdis.


Ha de gött!
/ Sofi

Kommentarer
Postat av: emma

din uppdatering suuuuuuuuuuuuuuuuuuger =)

2010-02-20 @ 13:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0