Så glad som jag kan bli just nu.

Jag har fått reda på vart jag ska göra min LIA (lärande i arbete).
Jag åker den 23 april.


Jag ska jobba för Apollo.


Jag ska vara på Kreta.


Och jobba närmare bestämt i Chania!!!!!


Jag är så glad, nu blir det en lång väntan tills jag åker, +50dagar.

Annars har det inte hänt så mycket, jag har varit kattvakt i helgen åt en jätte söt liten fröken vid namn Zinga.
Och nu sitter jag och tar en liten paus från pluggandet, jag har prov i retorik imorgon....
Men nu är det dags att återgå till anteckningarna.


Snart tillbaka igen!!!!!!!!


/ Sofi

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Är så glad för din skull!!! Ser verkligen fram emot lite rapporter ur reseledar-perspektiv när du är på plats i Chania och har fått lite på fötterna (som det heter).

Kramar i massor

Mamma



Nospussar i massor

Nalleman Tösen Valentin

2010-02-28 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0