Fullt ös,och första delprovet avklarat.

Som sagt så har vi fullt upp om dagarna, vi studerar från 09.00-22.00 ungefär varje dag, men idag har vi ledigt på kvällen för vi har gjort vårat första delprov, en tranfer.

Jag klarade det och vi skulle prata i 5 minuter och jag pratade i 4.57! Snacka om timeing.

Men nu sitter jag i lobbyn på hotellet för här fungerar internet mycket bättre.

Men tyvärr blir det inga bilder idag heller. Så nu har jag bestämt att jag ska ladda upp alla när jag kommer hem istället. Så ni får väntatill jag är hemma igen

Igår gjorde jag det bästa jag har gjort på länge! Jag tog ett spa paket, men turkist bad, peeling, skummassage, och helkroppsmassage och ansiktsmask. Det kostade bara 30TL vilket är ca 150kr. Och det tog 2timmar. Det var helt underbart, känner mig som en ny människa idag.

Ska försöka hitta tid att shoppa lite, förutom det jag hittade på  flygplatsen när vi var där på besök idag. Tre snygga nagellack, två special lack ett för max groth och ett för att naglarna inte ska skivas, utan bli starkare. Allt detta för 20TL vilket är 100kr! Det kostar ju nästan inget alls!!!!
Så ikväll jag måla naglarna!

Men nu väntar jag på att mamma ska logga in så vi kan diskutera vilka skor jag ska köpa till henne.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Kul att du har det bra! Jag köpte idag en sån där grej till ögonbrynen. Jag betalade bara 100 kr men fick ju inte massa tillbehör som du. Bara ett par "kammar" eller vad man kalla det. Ska testa den nån gång eller vänta tills du kommer hem o visar mig. Kramar o nospussar!

2010-01-14 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0