Gick inte att ladda upp bilder idag heller.

Som rubriken lyder funkar det inte att ladda upp bilder nu heller. Har visserligen inte tagit så många nya bilder idag.
Jag och nicole har nu skrivit om Alanya A-Z, det gick bra.

Inatt ska vi möta upp andra klassen i hotelllobbyn vid tre, vi slipper åka till flyget iallafall.
Ska bli spännande att se min rumskamrat.

Idag har våran grupp varit ute och gått i Alanya för att imorgon ska vi göra 1 ½ timmes runtvandring för våra andra 4 gruppmedlemmar som kommer inatt.

Vi passade på att äta en god lunch också, jag åt kycklingfile med pommes och beasås. MUMS!

Nej mamma jag vet inte vart jag har kvittot så att du kan prata med dem på forex, har ett med mig det andra kan ligga hemma nånstans, du kan ju kolla om du hittar det. Jävla Forex som ger mig gamla pengar!!!!


Men nu ska vi återgå till arbetet.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Men jag har i alla fall varit o pratat med dem. Var det alla sedlar som var ogiltiga eller bara någon?

2010-01-12 @ 11:26:15
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Kolla in länken

http://www.mainecoon-katten.se/

hihihi sötnosar!

2010-01-14 @ 12:57:33
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: wilsimar Steenson

Herregud,Mary,du har hela ditt liv på blogg,väldig fina bilder o roliga kommenterer.Vilka underbara reser,blir lite avunssjuk.

Kram till hela fam.

wilsimar

2010-04-21 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0