Lilla jag!

Nu har jag köpt mig en skrivare som kan scana och kopiera, och nu när jag är hemma i växjö passade jag på att scana in lite bilder från när jag var liten, tänkte bjuda på dem nu! Håll tillgodo!



Jag hos min älskade morfar, på min 6månadersdag.


Jag i min fina dopklänning.


Mormor lär mig gå!



Jag visar upp det nya badmodet! Så snyggt!


Ja det var lite bilder från när jag var liten, så kul att kunna scana in bilderna!
Kommer nog spendera mycket tid vid datorn nästa gång jag är hemma och scana in nästan alla bilder!



Nu ska jag mamma och pappa fika lite, och sen ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se vad jag hittar på, kanske scanar in lite mer bilder.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0