Dagarna sen förra inlägget.

De dagar som varit sen städningen har jag tillbringat vilande. Mitt knä gillade verkligen inte att städa och sen klättra upp och ner för en stege. Hoppas verkligen att det blir bättre snart.

Men det som jag har kommit på är väldigt mysigt med lägenheten är att jag har ett badkar så att jag kan bada. Kom på att det gör ju inte mer ont i knät av att ligga ibadet som att stå upp och duscha, så nu har jag badat två dagar i rad.

Inte i ett sånt här fint badkar men det gör inget för skönt är det iallafall.

Hoppas att jag kan gå lite mer imorgon, för jag är rastlös!!!
Men det gör ont i knät bara jag böjer det utan att stödja på det så det är lite irriterande.

Men men nu ska jag kolla på film och sen lägga mig, blir så ruskigt trött av de smärtstillande tabletterna.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0