Flyttat!!

Nu har jag flyttat! Till Nydalavägen.

Borde vara mycket gladare än vad jag är, känns som att jag ska börja gråta snart.....
Vet inte varför, jag borde vara glad över att jag har en lägenhet, och en så stor en.
Men det är jag inte just nu. Vet att jag flyttade för mig skull men just nu känns det som att jag flyttade för familjens skull.
Men det blir nog bra snart. Det verkar rätt så lungt i området iallafall, vilket är skönt.

Måste verkligen få tag på ett jobb.
Jag hatar min tanke just nu, att jag kanske tog mig vatten över huvudet och flyttade för snabbt, skulle nog skaffat jobb först!! Men men  nu sitter jag ju här iallafall......


Aja det blir som det blir....

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej,

Det gick snabbt. Du skulle väl inte flytta in förrän i september.

Lyckades det med att få kontakt med den förra hyresgästen?



Ryck upp dig lite. Det är mycket när man precis har fått en egen lägenhet och ska styra och ställa med allt runtomkring. Ta en sak i taget och fokusera på den. Hoppas också att du hittar ett jobba snart.

Tänker på dig!

2010-07-19 @ 10:42:04
URL: http://www.landborgens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0