Ljus, ljus mera ljus.

Igår regnade det nästan hela dagen, så på kvällen tände jag lite ljus, gu va mysigt det var, har inte tänkt på hur mycket jag saknat att tända levande ljus.


En av mina mysiga lyktor från kreta.

 

Idag har rengnet hållit sig kvar. Det har varit grått och mörkt hela dagen=Perfekt städdag.
Så trotts mitt onda knä så haltade jag runt och städade, så nu är det fin fint här hemma.

Och sen blev jag bjuden på mat av mamma och pappa, kotlett med potatis. Efter maten åkte jag och mamma hem till mig och hon fick leka eletriker. Så nu har jag fått upp lite lampor= ljus!!! Så nu blev det riktigt hem trevligt.

Har tagit några få snabba bilder på hur det ser ut här hemma, beklagar kvaliten, ska ta bättre kort en annan dag. Men dessa duger så länge.

Hallen, med skohyllan hängande.


Mitt extra rum som nu fungerar som kontorsplats och förråd för alla lådor, de syns inte nu men det står till höger utanför bild. Den dörr som syns till vänster går in till badrummet.


Köket, tog kortet från hallen. Till höger utanför bilden står kyl/frys.


Köksbordet och en hylla i hörnan, till höger utanför bilden är balkongdörren.


Mitt sovrum.

Fortfarande mitt sovrum. Utanför fönstret är min balkong.


Mitt vardagsrum!

Mitt vardagsrum.


Mitt vardagsrum. Och min fina golvlampa, som det fattas en glödlampa i. Men den ger ju ljus iallafall!

Ja det var en liten snabb visning av lägenheten. Det börs tilllägga att möblerna som ni ser på bilderna är samma som jag hade i norrtälje på de 23kvm jag bodde på då. Så därför ser det kanske lite konstigt ut, men det ska köpas en ny soffa när jag har råd till det och sen lite annat. Men detta duger än så länge.

Nu ska jag poppa mig lite popcorn och göra mig redo för att se på miami medical på tv.

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Det ser mysigt ut. Vi får se vad vi hittar hos moster som du kan ta vara på. Så ska vi fixa gardiner också. Jag tar väl symaskinen med mig till dig så får den stå där tills vi är klara.

/Mamma

2010-07-26 @ 11:57:11
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0