Fint och mätt.

Ja rubriken kan sammanfatta vad jag gjort idag.

Jag har storstädat min lilla lägenhet så nu är det fint här hemma.

Jag skulle egentligen ätit tacos med Emma N idag men hon åkte in till sthlm istället, och tacos är ju inte kul att laga till sig själv så jag bjöd hit Emma R-B istället!!
Vi åt jätte mycket och nu är vi båda jätte mätta.

Men Emma gick hem nu men kommer tillbaka strax innan åtta, men kladdkakesmet i en påse och cornflakeskakor!!!

Så ikväll blir det cornflakeskakor, kladdkaka och melodifestival.
Skönt med en hemma kväll  och en massa onyttigt gott!

Sen blir det scones brunch imorgon hos Emma R-B, hon bjuder mig och två killar i klassen på frukost så att hon blir av med lite saker hemma då hon åker iväg på sin LIA redan på onsdag... Men jag får snällt vänta hemma tills den 24 april =( vill åka nu!

Men nu ska jag ta itu med disken, så den är borta när Emma kommer.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0