Kanon dag!!!!

Denna dagen kan knappast bli bättre!!!
Idag har jag varit ute och ridit islandshästar och sen åkte jag och Emma och åt på "på G".

Ridningen gick jätte bra, jag började med en 45minuters lektion, där jag lärde mig bättre hållning och massa sånna saker! Jätte kul!!
Sen red vi ut på 1 timmes tur. Efter 30min stannade vi och då bjöd hon på macka och varmchoklad!! MUMS!!
Sen kom vi tillbaka till stallet. Vi började med att hämta hästarna vid 10.00 och jag var klar vid 12.50. Så jag har varit världens lyckligaste idag!!


Dessa hästar hälsade mig och Emma välkomna till Lyckeboda!


Två bilder på mig när jag hade ridigt klar. Syufur hette han och var 14 år gammal och jätte snäll! Insåg efter ridningen att jag hade chokladmjölksmustach men det syns kanske inte på bilden. Men jag bjuder på den för jag var så lycklig!! Allt detta gick bara på 350kr!!! helt fantastiskt!

Supergoda grekiska hamburgare åt jag och Emma. De borde serveras med manual, men vi disekerade dem innan vi åt dem så det gick lite lättare. Jag fick kämpa med de sista tuggorna, blev så himla mätt och hade endå mat kvar. Sista tuggan kunde jag varit utan faktiskt.


Men eftersom att en måltid på stan dök upp så hann jag inte tvätta klart det jag skulle tvätta. Så jag bokade passet efter i andra tvättstugan så jag hinner klart. Men nu måste jag springa ner till tvättstugan och byta stuga annars blir mina kläder inlåsta, hehe.

Ha det bra! Det ska jag ha för jag lär leva på denna dagen ett tag framöver!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Det var en söt liten häst! Du ser onekerligen lycklig ut. JAg skulle också vilja ge mig ut på en ridtur någon gång men det får nog vänta tills det växer mossa på mig. Nu ska jag kasta mig tillbaka till tv:n.

Kram

2010-03-25 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0