Länder, sevärdheter, länder, sevärdheter, länder, sevärdheter...........

Hela min dag har bestått av pluggande.
Började med att skriva fakta om Bhutan, Polen, Vitryssland, men när jag hade tre kvar att skriva fakta om kom jag på att det skulle ju vara sevärdheter med om varje land! ARGH! orkade inte mer när jag kom på det, men det ska inte lämnas in förens 24.00 på fredag. Så jag hinner med den.

Efter det började jag med Nordenarbetet, det gick ut på att skriva lite snabb fakta om Danmar, Norge och finland, sen skulle det vara en massa sevärdheter i länderna också. Den tog nästan hela dagen, men den är inlämnad iallafall.

Efter det började jag spåna på hemtentan som ska lämnas in innan 20.00 imorgon. Har gjort halva, men jag var så himla trött på att skriva på datorn att jag skrev ner det på papper. Så imorgon ska jag skriva ner det på datorn.

Men det är vad jag har gjort på skolfronten idag. Förutom allt pluggande har jag även tvättat och lagat mat.
Nu ska jag små plocka lite så de bara är att damsuga imorgon.....


När jag tog in posten idag såg jag att jag hade fått en rabatt från Lindex. 30% på valfritt ytterplagg!!!!!
Nu kanske jag äntligen kan köpa mig en vår/sommar jacka. Har ingen, och det kan vara bra att ha nere på kreta nu i början för det är kallt på kvällarna.


Men nu vill jag inte se datorn mer ikväll!!!!!!!!!!!!!
Så ha det så bra!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0