Skumt

Hejsan,
Nu har det hänt något skumt hos mig. Nämligen att min dörr fungerar att öppna utan att tackla den först! (kan ju bero på att det kom killar hit och fixade den) men det är väldigt skönt, nu kanske jag slipper ha ont i axeln..

Något annat skumt är att jag nyss kommit hem från min första 3D bio.... Det var en annporlunda upplevelse.
Filmen var den nya Tim Burton filmen, Alice i underlandet. Själva filmen var jätte bra, men att se den i 3D var inte min grej.

Det kanske är jag som är trög, men jag hann inte med att byta fokus hela tiden. Det blev för mycket för mina ögon, så efter 1 ½ timme ville inte mina ögon vara med mer, men jag tvingade dem!

Har nyss kommit hem och varit över hos en kompis och lånat Monsters Inc. så nu blir det att bädda ner mig under täcket i soffan och njuta av en film som inte är i 3D  =)

Har föresten ätit på Hard Rock idag, lika gott som alltid!!! Och gått en vända på stan i sthlm, men jag vågade inte prova några kläder, eftersom att jag inte har några pengar kvar så känns det 1) onödigt att prova  2) om jag nu hade hittat något jätte fin och bra så hade jag blivit besviken....

Men det var jätte trevligt att gå på stan med Anna och snacka om de gamla goda tiderna från gymnasiet.

Ha de gött, nu ska jag inta soffan!

Kommentarer
Postat av: Bror

Hej och väkommen till Månsgatan, här får man ha med sig en skiftnyckel vartenda gång man går utanför dörren, XD



2010-03-15 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0