SOL!

Oj oj tro det eller ej men solen skiner, till och med så varmt att jag kunde sitta ute och njuta i solen på balkongen! Inte illa inte illa.

Helgen har bestått av två långa promenader, med trevligt sällskap.
I fredags tog jag bussen hem till mamma och drack lite vin, och kollade på film, väldigt trevligt.
Igår blev det lite mer vin och matlagning med min inneboende, också väldigt trevligt.
Vaknade dock idag med en nerv i kläm i rygg/höft, inte skönt, trodde först de var en muskelsträckning, men efter en tid på värmedyna och 1 timmes promenad, så konstaterade jag att det inte var en muskel utan en nerv. Ont gör det iallafall men för hoppningsvis kan sjukgymnasten fixa det imorgon.

Just nu kollar jag på reprisen av Off the map, väldigt bra serie på kanal 5. Men nu är reklamen slut så det är väl dags att återgå.

Bjuder på en bild på julle när han och jag solade.


Fast han blev lite blyg när jag tog fram kameran.

Nu börjar de på tv igen, hörs sen!
/S

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Lille Julle, det sista kortet vi tog på honom.....



Om du har sett off the map så raderar vi den här hemma. Vi har sett den nu nämnligen.



Kram

2011-04-10 @ 20:54:38
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0