10maj, träning =)

De senaste dagarna har bestått av sol, sömn och fest, men idag slog jag till på stort och tränade, började med att gå 10 blocks och sen skulle jag springa tillbaka men orkade bara 8 av dem men endå! Bra jobbat, visserligen inte så långt men jag gjorde de iallafall.
Sen gick jag upp på taket och körde coreträning under stjänhimlen, med månen som sällskap riktigt mysigt.



Månen va min vän ikväll, trevligt sällskap!
När den har gått ner så bli träningsvärken min nya vän =)

Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll blir väl en film eller nått, kanske ska ta mig en dusch nu och gå till subway =)

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Ingen gubbe i den månen? Vad du är duktig. Jag tog lite core-träning i går (tisdag)närjag kom hem men ska nog köra ett helt pass idag (onsdag). Kommer att ha 5 kg barlast på cykeln eftersom jag måste ha hem torrisar. Pappa spelar golf varje kväll och kan inte köpa åt mig. Men det går ju bra att ta på cykeln. I morgon får det bli Maxi för blötmaten är också slut, men kan inte ta både ock på cykeln. Fast om det blir regn i morgon får pappa faktiskt fixa det. För då åker jag buss.

Kram :)

2011-05-11 @ 11:03:40
Postat av: SiiD

Hej!

Du verkar trivas! Vad härligt det låter, bra jobbat med löpningen - keep up the good work! :)

2011-05-12 @ 11:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0