14maj, besökare och mat

Hejsan allihopa, nu har jag sett klart på eurovisions finalen, och måste erkänna att det var riktigt spännande ett bra tag, bra gjort Sverige, även om vi kom trea eller nått.

Men nu över till nått annat ( känns som nyhetsuppläsningstext, haha). Idag innan de var dags för eurovisionen gick jag på toa och där inne fanns en besökare, hoppade till eftersom att jag trodde de var en kackerlacka ( här om natten hade vi nämligen 3st där inne :O) Men de visade sig var något helt ofarligt, även om jag vet att kackerlacker också är ofarliga så var denna krabat mycket sötare, och hur snabb som helst.


Visst är han söt!! Han va ca 7 cm lång bara, och sjukt snabb, när jag tog detta kortet satt han på toaväggen ;)

Sen kollade vi som sagt på eurovisionen och sen gick jag ut på en liten promenad, stannade till på affären på vägen tillbaka och handlade lite till kvällsmaten jag tänkte laga, någon som kan gissa vad de ska bli? ;)


Svårt att gissa va? haha

Nu ska jag börja hacka löken, och sen står svampen på tur. Blir en överraskning för robban när han kommer hem från träningen, gäller bara att komma ihåg att inte stoppa i löken i köttfärsåsen, för han tycker inte om de, så det blir mer till mig =)

Ha de nu gött allihopa!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Maaaat...............ser ju fint ut! Jag har bestämt att jag börjar äta igen lörd den 28. Då är jag nog så pass att jag kan äta lite på kinesen med farfar o Karin, tror du inte det? Behöver ju inte äta friterat precis. Men lite "lis" kanske.



VAd trevligt sällskap du hade på toa! De är så söta de där små ödlorna!

Kramar till dig

M

2011-05-15 @ 18:34:09
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0