25 maj, inget alls

Okej idag har jag gjort inget alls an sa lange.
Har varit och lamnat lite klader pa tvattning, kostade 48pesos, hade 3 kg tvatt, det ar liksom typ mindre an 30kr!! Snacka om billigt!!

Snart ska jag tilbaka dit och se hur lange de har oppet sa jag kan tajma mina naglar med deras tider, haha.

Gjorde min forsta akrylnagel igar och den fick med berom godkant av hon som har nagelsalongen! =)
Sen gjorde jag nagra till hemma som blev jatte daliga sa dem ska bort nu, uscha...

Sen pa lordag ska jag ut med Lucy(hon som ager nagelsalongen) till nagon naturpark av natt slag och spendera dagen dar! Valdigt trevligt!!

Imorgon ar de min fodelsedag och da ska vi aka till cancun! =)    = Hard Rock Cafe!!! Weii


Nu maste jag ga och se hur det gar for tvatten och sen fixa naglarna!

Ha de bra!!

/S

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Tja, vad ska jag säga, vi pratar ju jämt hehehe

Billigt var det att tvätta i alla fall, skönt att bli av med lite soloja från kläderna kan jag tänka.

Kram på dig!

2011-05-26 @ 08:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0