ajaj

Snacka om att jag brände mig igår, ovansidan på mina händer är helt svullna och ill ill röda, har nu varit och handlat lite aftersun.

Idag sov vi lite länge, jag somnade vid tio igår vaknade till vid tolv va upp en halvtimme sen sov jag igen. Sen vaknade jag vid halv tio typ, gick på toa och la mig igen. Kom inte upp förens vid tre:P opps.

Sen tog vi oss upp till taket bara och solade lite, fast jag låg i skuggan insmord i solskyddsfaktor 30, och ändå tog solen rätt så bra, har inte bränt mig på nått nytt ställa idag, utan bara bättrat på ställena jag redan bränt mig på ;)

Det plus en tur till affären är va vi gjort än så länge idag, får se vad kvällen bjuder på ;)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Ajajajaj akta dig för solen, den tar var man än är. Den där blusen jag tjatade att du skulle ta med dig är nog inte så dum att ha nu eller?

Här är skitväder o kallt. Skrapa rutor är vad som gäller här. Vårruset i går gick i alla fall utan nederbörd, men kalla kalla vindar.

Kram på dig!

Mamma

2011-05-05 @ 06:45:47
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0