Varning för gulliga bilder.

Här om dagen var jag ute hos en kompis syster och de var nästan skadligt för där fanns 4 kattungar som är födda den 23juli, så fruktansvärt söta! Men en av dem blev jag helt förälskad i. Min mammas kommentar var att det är farligt att kolla på sånna små sötisar ;)

Först bjuder jag på en kvällsbild på Sixten, här med sin nya favorit leksak i munnen. En boinks. Ett typ plaströr som man kan trycka ihop och skjuta iväg vilket innebär att jag får leka lite också ;)


Han aporterar dessa leksakerna och skiter i att jag vill sova, hehe.


Nu över till de sockersöta små bebisarna!


Det första jag sa när de kom ut var " får jag plocka upp en?" och självklart tog jag den svart vita lilla sötnosen.


Jag kallade honom för Nalleman junior hela tiden och när jag pratat med mina föräldrar så kallas han junior. ;)


Gos med liten kille!


Somnade så gott hos mig, och drömde massor, bakbenen sprattlade på rätt så bra.

Nu kommer Sixten och vill lägga sig i mitt knä, lilla gosekillen, så det är väl bäst att plocka undan datorn nu då.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0