22/1 Sixten!

Igår kom vi hem vid sjutiden på kvällen efter en lååååång bilfärd i snökaos. Men mamma körde lungt och stilla så att vi kom hem ordentligt.

Väl hemma och lite rädd i transportburen


Sen kom han ut och tog fäste under soffan, tills min mamma oh pappa hade åkt, då tittade han ut, och började skrikades gå en husesyn. Han letade efter sin mamma och syskon, så det blev ingen sömn för någon av oss.

Sen på morgonen kom min mamma hit igen med gamla lakan så vi kunde täcka till under soffan så Sixten inte kunde gömma sig där utan bli trygg nån annanstans.
Typ i min famn.






Så efter det tog jag in honom i sovrummet och så låg vi och sov ett tag, sen har han sovit hela eftermiddagen jämte mig i soffan och nu blir de snart dags att vakna till lite och busa så att han kanske sover mer inatt än innan.

Nu vaknade han så nu blir det bus tror jag!


Kommentarer
Postat av: Maria Danell

Lilla Sixten! Härligt att se att han har kommit hem till dig. Han kommer att få det så bra. Alltid lite läskigt i början utan sin mamma och syskon.

Ha det så gott och pussa på Sixten!

Maria

2012-01-22 @ 22:01:30
URL: http://www.neverenough.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0