Nytt år, nytt försök

Ett nytt år har börjat och jag tänkte försöka göra ett nytt försök till att blogga, får se hur de går ;)

Idag har jag inte gjort mycket alls, sovit, och sen har jag plockat ner alla julsaker utom granen. Men observera att de bara plockats ner, lådan står fortfarande kvar i vardagsrummet.
Men jag har en giltlig anledning till detta, det är nämligen så att granen ska ner imorgon och då ska allt in i förrådet så det är lika bra att vänta med den lådan tills imorgon och ta allt på en gång.
Ska ta en bild på granen ikväll innan den packas ner för året så jag kan lägga upp de på bloggen. Gäller bara att komma ihåg det, fast om jag skriver det här så "måste" jag ju komma ihåg det.

Sen har jag trotts kylan ute varit ute på 45min promenad. Vilket var rätt skönt.
Hur kommer det sig att vi haft plusgrader nästan hela tiden fram tills nu? Jag tycker personligen att om de inte varit kallt tidigare så kan de lika väl vara nu.

Var hemma en sväng hos föräldrarna med och fick med mig några portioner kalops hem, så det blir gott imorgon =) Tack pappa för att du lagade så att de räckte till några portioner till mig också!


Ja det var väl allt jag lyckats med idag, varit med en kompis lite också.

Imorgon står städning på schemat och sen film på kvällen.

Påtal om film så var jag och mamma på bio igår och såg på new years eve. En väldigt mysig film sen underlättar det ju att jon bon jovi är med i den också ;) Han gjorde en bra insatts i filmen trotts allt.

Nä nu ska jag ta och hämta kameran och ta lite kort på granen så jag kan lägga upp det imorgon.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Heja heja! Ska bli roligt att läsa lite nytt här! Kram på dig!

2012-01-09 @ 09:00:40
URL: http://mittegetkryppin.blogg.se/
Postat av: SiiD

Hej!

Hur går det på jobbet?

2012-01-11 @ 16:50:19
URL: http://siids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0